• Vyplňte a podepište formulář na opravu Vašeho zařízení.
  • Do balíku prosím vložte jen vadné zařízení a vyplněný formulář.
  • Zásilky prosím pošlete na adresu: Francouzska 75/4, Praha 2, 120 00. V případě, že posíláte Češkou poštou, ukažte prosím jméno Sandor Orosz
  • Po obdržení zásilky Vám zašleme potvrzující SMS.
  • Během 1-2 dny se s Vámi spojíme a odsouhlasíme cenu a termín opravy.
  • V průběhu diagnositky se mohou vyskytnout skryté vády, o kterých vás budeme informovat telefonicky.
  • Pokud byla cena odslouhlasena před odesláním, obdržíte od nás SMS, že zařízení je opraveno.
  • Po odeslání zařízení dostanete fakturu na email.
  • Pří ceně opravy zařízení do 3000 Kč, účtujeme poštovné 160 Kč.
  • V případě že oprava zařízení není možná nebo opravu odmítnete, můžete zvolit následující možnosti:
    1. nechat zařízení k recyklaci
    2. zašleme zařízení zpět v rozloženém stavu, cena poštovného 160 Kč
    3. zašleme kompletně složené zařízení zpět, cena poštovného 360 Kč

Děkujeme, že jste si vybrali nás.